PROGRAMMATIC–РЕКЛАМА ДЛЯ ПРОЕКТНО–БУДІВЕЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ


Тип:

Клієнт:



Задача:


Період:
Programmatic-реклама

Проектно–будівельна організація


Залучення нових клієнтів


Березень–травень 2019
Завдання та КPI
ЗАВДАННЯ: Долучити цільовий трафік на сайт та збільшити кількість конверсій до замовлення послуг.

Цільова аудиторія

ГЕО: Північно–західний федеральний округ (РФ)
Стать, вік: Чоловіки, жінки, 25–44 роки
Інтереси: Комерційна нерухомість, реєстрація нерухомості, оренда та купівля комерційної нерухомості, бізнес, інвестиції, проектні організації, проектні роботи, будівництво та підрядники, будівельні організації.
Посади: Керівні директори та топ–менеджери, заступник директора з капітального будівництва, керівник відділу розвитку, представники забудовників
Аудиторні сегменти:



Нерухомість/Зацікавлені в комерційній нерухомості
Нерухомість/Зацікавлені в нерухомості за кордоном
Нерухомість/Зацікавлені в проектних організаціях
Нерухомість/Зацікавлені будівельними організаціями
Нерухомість/Зацікавлені тендерами в будівництві
Нерухомість/Комерційна нерухомість | Заповнити фільтр або пошук на сайті
Інтерес в закупівлі комерційної нерухомості
Фінансові послуги/Страхування нерухомості
Фінансові послуги/Інвестиції і т.д.


KPI

Ефективність рекламної кампанії оцінювалась за такими показниками:

Заявки від 3-х в місяць
Середний чек > 1,2 млн. рос.руб.


Інструменти та рішення

Programmatic–формати: banners, native, промо-пости в соц мережах, search
Канали: Media + Social
Ремаркетинг
Custom segments



РЕАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
1
Опис задачі та рішення
Клієнт звернувся з завданням збільшити кількість заявок за проектними послугами. До того, як NT підключилася до роботи, трохи більше 5 місяців клієнт працював з рекламним агентством, яке надавало послуги SEO і контекстної реклами. Обсяг заявок від попереднього підрядника — 2–4 заявки на місяць. Нашим завданням було підвищити CR в заявку, і наростити середній чек заявки.
2
Формування кастомних сегментів
Для реалізації рекламної кампанії формувалися кастомні сегменти цільової аудиторії. Задіяли ресурси NT DMP і 3rd party data від компаній–партнерів.
3
Cross–device синхронізація
Cross-device настройка синхронізує відображення креативів між пристроями одного користувача.
4
Оптимізація кампанії
Протягом усієї рекламної кампанії відбувалася як ручна, так і автоматична оптимізація в real–time режимі. Технологія автоматичної оптимізації Bid Factors перерозподіляла бюджет на ті сегменти аудиторії і таргетинги, які реагували на оголошення краще і виконували конверсійні дії на сайті.
Тестовий: первинне налаштування, збір аналітичних даних, старт оптимізації
01
Аналіз, коригування налаштувань, підключення нових сегментів
Контроль, оптимізація
02
03
Кампанія проходила в 3 етапи
Період 3 тижні

Первинне налаштування рекламної кампанії згідно з узгодженими таргетами та підключення сегментів NT DMP та 3rd data

Ручне призначення коефіцієнтів Bid factors

Запуск 3–х пакетів банерів, промо–постів на Facebook
Період 1,5 тижні

По закінченню 3-х тижнів один пакет банерів відключили від демонстрації, тому що по ньому був найменший відгук аудиторії.
За три тижні платформа зібрала достатньо даних для переходу на режим автоматичного призначення коефіцієнтів сегментам і таргетингу — AI Bid Factors.
Налаштували нову рекламну кампанію — пошуковий ремаркетинг по користувачах,
які були залучені на сайт за перші три тижні запуску.
Запустили в показ новий пакет креативів для роботи з аудиторією, яка відвідувала
сторінки з послугами та сторінку контактів.


Період 3 тижні

Ручна та автоматична оптимізація в real–time режимі.
Результати
11
Кількість замовлень послуг за 3 місяці
2,04 ст/сеанс Глибина перегляду
*на 6,09% краще за середню глибину у порівнянні з іншими рекламними каналами
265 сек. Середня тривалість сеансу
*на 10,81% краще за середню тривалість сеансу у порівнянні з іншими рекламиним каналами
24,71% Відсоток відмов
*на 11,02% нижче відсотка відмов у порівнянні з іншими рекламними каналами
1
Средний чек,
приріст в %
2
Досягнення цілі "Замовлення послуги", шт.
3
Типи конверсій