Перед нами постала задача:

Створення сайту-каталога з інформаційною секцією для клієнтів (блог зі статтями) на базі WordPress та добірки необхідних модулів.

Декілька слів про замовника:

Terrafit - компанія-дистриб'ютор добрив для різноманітних агрокультур з 20-річним досвідом. Є одним з найбільших постачальників цільової продукції на південному регіоні України.

Рішення:

Командою Qberry було створено не лише функціональну частину, а й проведений ребрендинг у відповідності до корпоративних кольорів замовника та сучасними тенденціями в дизайні.

Функціонал готового продукту дозволяє не лише ознайомитись з новинками продажів, а й виконати вподобане замовлення у кілька кліків. Завдяки обраній базі для сайту, каталог продукції швидко і без проблем можна оновлювати у режимі реального часу, що значно пришвидшує відповідність асортименту і вказаної інформації. Окрім цього, інформування відвідувачів новинами із світу агрономії виконується через вбудований блог, який також модерується швидко і без затримок.

Більш детально ознайомитись з кейсом можна за посиланням