Залучення якісних потенційних клієнтів завжди було дуже важливо для організацій B2B - і методи роботи постійно розвиваються. Наші експерти по лідогенераціі підготували кілька порад щодо реалізації найбільш ефективних методик лідогенераціі на 2021 рік.
Використовуйте ці ідеї, щоб підкріпити свій план і забезпечити перспективу своєї нової бізнес-стратегії.

Denis Kirilov
Lead generation manager

Оглянемося на 2020 рік

Почніть з роздумів про те, що спрацювало для вашого бізнесу в 2020 році, а що найголовніше ні. Це був рік невизначеності, з безліччю змін в світі B2B - і, щоб завжди вдосконалюватися в майбутньому, нам потрібно здобувати досвід з наших минулих маркетингових діяльностей.

Досить покладатися лише на офлайн заходи для лідогенераціі

Мережеві заходи були надійним джерелом нових ділових контактів, таке пам'ятає кожен маркетолог. А минулий рік показав, що це не завжди можливо - і життєво важливо переконатися, що у вас є план Б, орієнтований на цифрову і віддалено працюючу аудиторію.

Поставте ваш сайт в центр своєї маркетингової стратегії

Занадто довго маркетологи B2B ігнорували силу своїх веб-сайтів. У 2021 року ваш бізнес-сайт стане B2B-еквівалентом вітрини модного магазину. Таким чином, ваш сайт повинен бути в центрі уваги вашої стратегії - центром захоплюючого контенту, який змусить ваших відвідувачів повертатися знову і знову.

У вас є доступ до даних ваших клієнтів, так використовуйте їх!

Щоб генерувати кращих потенційних клієнтів, вам необхідно точно знати, хто ваша аудиторія і на що вони найкраще реагують. Від ваших існуючих клієнтів і аналітики вашого веб-сайту до разових відвідувачів веб-сайту і результатів вашої маркетингової кампанії - у вас під рукою безліч важливих даних, завжди їх використовуйте і аналізуйте.

Збільште ставку на свій цифровий вихідний маркетинг

Тактика вихідного маркетингу непомітно працює на тлі вашої онлайн-стратегії, щоб підвищити впізнаваність бренду і залучити трафік на ваш сайт. Хоча ми завжди повинні приділяти більше уваги якості потенційних клієнтів, а не їх кількості, однак добре виконана і добре опрацьована стратегія вихідного маркетингу може творити чудеса, коли справа доходить до перетворення потенційних клієнтів в постійних.

Розберіться в своїх соціальних мережах

Соціальні мережі можуть познайомити вас з тисячами нових потенційних клієнтів, тому приділіть достатньо часу на їх ведення. Підвищіть залученість за допомогою історій і живих відео; будуйте відносини за допомогою впливових, афілійованих та партнерських маркетингових кампаній; поексперементуйте з соціальними продажами і захистом інтересів співробітників - і отримайте вигоду з їх участі, направляючи кожне повідомлення назад на свій веб-сайт.

Сила персоналізації

З великої кількістю контенту приходить велика відповідальність - ви повинні пам'ятати, якщо ви хочете щоб вас "бачили" і дізнавалися, вам потрібно персоналізувати свій контент для задоволення своїх потреб та конкретних завдань маркетингу. Почніть з персоналізації цільових сторінок і URL-адрес; сегментуйте свою аудиторію по галузях і використовуйте програмне забезпечення для персоналізації, щоб надавати індивідуальні можливості в будь-якому масштабі.

Не забувайте використовувати аналітику для відстеження ефективності свого сайту і поведінки відвідувачів

Якщо ви ще не використовуєте інструменти аналітики веб-сайтів, ви можете втратити масу можливостей поліпшити свій сайт і залучити відвідувачів. Аналітика допоможе вам побачити, де ваш веб-сайт потребує поліпшення, покаже вам найбільш ефективні сторінки, виділить ваші основні реферальні канали та багато іншого.

Оптимізуйте свій сайт для конверсії

Використовуючи свою аналітику, реалізуйте стратегію оптимізації коефіцієнта конверсії (CRO), яка спонукає кожного відвідувача веб-сайту зробити конверсію. Від того, як виглядає ваш сайт і де ви розміщуєте заклики до дії, до кольорів, які ви використовуєте, і довжини ваших форм, все це в цілому, і окремо, кожен елемент відіграє буквально вирішальну роль в перетворенні трафіку.

Визнайте нарешті, що світ SEO змінився і далі продовжує змінюватись

Щоб залучити потенційних клієнтів в 2021 році, ви повинні спочатку оптимізувати свій веб-сайт, щоб задовольнити потреби покупців B2B в онлайн-пошуку. Пошукова оптимізація змінилася - від збільшення голосового, візуального та мобільного пошуку до зростаючого попиту на нульову позицію в пошуковій видачі, є що враховувати. То ж не відставайте і Ви!

А - автоматизація, автоматизуйте всі процеси, де це можливо

Програмне забезпечення для автоматизації - це шлях вперед, щоб підготувати ваш план залучення потенційних клієнтів B2B на всі випадки життя. Якщо ви хочете позбутися від необхідності вводити дані вручну, витрати часу на рутинні завдання, прискорити або поліпшити існуючі процеси, персоналізувати свої комунікації або поліпшити результати маркетингу по залученню потенційних клієнтів - потрібно знайти рішення автоматизації всіх процесів для вашого бізнесу.

В 2021 році інтерактивний контент - це найкращий лід-магніт

Статичний контент скоро піде в минуле - попит на інтерактивність вже на рекордно високому рівні. Інтерактивний контент - відмінний спосіб залучити нових потенційних клієнтів, особливо якщо ваш веб-сайт або продукт не можуть пропонувати покупки на місці. Підвищіть залученість за допомогою опитувань, вікторин, розширте ваші набори інструментів для створення інтерактивного контенту і багато чого іншого.

Культура реагування в реальному часі, це тренд 2021, "must have" потрібно впровадити

Зараз покупці B2B є споживачами в своєму особистому житті, а споживачі вимагають негайної взаємодії. Ми вже звикли до миттєвим відповідей від чат-ботів, саме тому ми очікуємо надшвидших відповідей, доставки на наступний день і оновлень статусів товару в реальному часі. Ваш підхід до відстеження потенційних клієнтів повинен враховувати це - і відповідно культура оперативності в масштабах всієї компанії - єдиний вірний шлях до утримання старих і залучення нових клієнтів.

Використовуйте відео, щоб задовольнити потреби нових покупців B2B

Ні для кого не секрет, що відеомаркетинг став невід`ємною частиною 2020 року - від коротких відеороликів в соціальних мережах до інтерактивних вебінарів. Спробуйте задіяти довший формат вдео, залучаючи відеоконтент для залучення потенційних клієнтів і важливою контактної інформації, одночасно спокушаючи глядачів швидкими трейлерами, анімації або гіфки, а також фрагменти відео в соціальних мережах.

І як підсумок, хотілося б підкреслити:

Всі ми вже зрозуміли, що світ не стоїть на місці, і потрібно бути готовим буквально "зараз" змінити свою стратегію і підлаштуватися під обставини. Потрібно по-максимуму використовувати всі ваші канали для просування контенту, а ваш сайт потрібно поставити в центр вашої маркетингової стратегії. Раніше силу персоналізації контенту недооцінювали, а зараз в період його перенасичення, потрібно персоналізувати ваш контент, щоб вас бачили і ви могли виділитися на тлі як ваших конкурентів, так і всього контенту в цілому. А аналітика допоможе вам скорегувати вашу стратегію на максимальний результат. Завжди дуже багато часу недоцільно витрачалося на рутинні завдання, і як підсумок, часу витрачено багато, а результат не очікуваний, тому потрібно автоматизувати всі процеси. А реагування в реальному часі, це найперше що ви повинні впровадити у вашій компанії, інакше клієнти просто перейдуть по наступному рядку в пошуковій видачі. І пам'ятайте, якщо Вашої фірми немає в інтернеті, ви не існуєте.


А якщо ви хочете дігіталізувати ваш бізнес і перейти в онлайн, залишайте заявку на сайті, ми обов'язково обговоримо з вами ваш проект і запропонуємо найоптимальніший варіант, який точно вас влаштує.