Яким буде 2021 рік для контент-маркетологів?

Чи є спосіб підготуватися?

Давайте тепер зануримося в ці 5 тенденцій контент-маркетингу на 2021 рік.

Sergey Kim
Content manager

1. Конкуренція продовжує зростати.

Рік карантину, викликаного через COVID-19, показав практично будь-якому бізнесу одну просту істину: якщо ви не в мережі, ви не існуєте.

В наші дні ще більше продаж перемістилося в інтернет, і ця тенденція збережеться, навіть більш того, вона набере обертів.

Оскільки все більше компаній вкладають більше коштів у онлайн-маркетинг, конкуренція неминуче зростає. У наші дні ми всі змушені витрачати більше часу і грошей на те, щоб наш контент помітили.

Проте, що мені найбільше подобається в контент-маркетингу, так це те, що креативність і гнучкість можуть перемогти великі бюджети, і це не зміниться!

2. Контент - частина шляху покупця!

Оскільки все більше людей залишаються вдома і змушені використовувати технології, щоб залишатися на зв'язку зі світом, очевидно, що цифровий контент стає все більш важливою частиною купівельного шляху.

Сьогоднішні споживачі більш розбираються в інтернеті і частіше використовують технології, незалежно від віку. І вони чекають швидких відповідей, інакше в іншому випадку вони перейдуть на наступну сторінку в списку.

Споживачі звертаються до технологій, щоб задовольнити нагальну потребу. Google стверджує, що понад 90% їх користувачів використовують пристрої для допомоги і натхнення під час виконання завдання.

Нові споживачі «добре поінформовані», «прямо тут» і «зараз». Google ввів термін «мікромоменти», щоб описати очікування споживачів негайної відповіді в ті моменти, коли вони хочуть знати, йти, робити, і купити.

Ваш контент повинен задовольняти ці нагальні потреби і робити все можливе, щоб відповіді на них було легко знайти.

Додатково до цього думайте «перш за все мобільні» - вже недостатньо мати веб-сайт, адаптований для мобільних пристроїв. Вам потрібно більше мобільних ресурсів, щоб краще обслуговувати клієнтів. Приклади мобільних активів, в які можна інвестувати, включають мобільні додатки і внутрішньо мобільний маркетинг. Але навіть якщо у вас немає бюджету на автономні активи, ви можете зробити більш дрібні кроки до пошуку і оптимізації брендів для мобільних пристроїв:
1
Створюйте мобільні (тобто спрощені) заклики до дії і форми для залучення потенційних клієнтів
2
Створюйте більш швидкі і безперешкодні воронки конверсії, що дозволяють одним натиском кнопки «Купити».
3
Оптимізуйте для локального пошуку. Не потрібно забувати, що «Поруч зі мною» - один з найпопулярніших мобільних пошукових запитів. Інвестування в ефективний мобільний пошук - один з найефективніших способів отримати популярність для вашого бізнесу.
4
Використовуйте сторонні плагіни для інтеграції функцій, що поліпшують роботу мобільних пристроїв. Приклади включають в себе інтеграцію автозаповнення для ваших пошукових систем на сайті (для швидшого виявлення продуктів), більш швидкі параметри мобільного підписки і т. д.

3. Ремаркетинг на основі змісту - завжди хороша ідея.

Оскільки конкуренція посилюється, а шляхи покупця стають все більш складними, отримання реальних продаж за допомогою вашого контенту буде непростим завданням.

Більшість читачів вашого сайту прийдуть, знайдуть відповіді і підуть, щоб виконати свої завдання.

Тут допоможе персоналізація на основі контенту.

А що таке ця персоналізація на основі контенту?

Персоналізація на основі змісту - це спонукання ваших повернулися користувачів сайту продовжувати те, що вони робили, коли вони спочатку покинули ваш сайт.

Наприклад, якщо користувач прочитав половину вашого керівництва по вирощуванню картоплі, запропонуйте йому безкоштовний контрольний список або керівництво по вирощуванню картоплі, тоді вони повернуться через тиждень або близько того. Є кілька потужних рішень для електронної комерції, які дозволяють використовувати цю функцію.

Створювати персоналізовані враження для повернення користувачів на ваш сайт, щоб залучати їх в подальшому. Зокрема, ви можете націлити своїх заклики до дії на сайті для кожного повернутого користувача на основі їх минулого відвідування вашого сайту.

Ось ще кілька технік персоналізації контенту, які слід прийняти зараз (ті, які не вимагають внутрішніх технологій або сторонньої допомоги):
1
Налаштуйте кампанії автоматизації електронної пошти / маркетингу на основі минулих даних про взаємодію, наприклад, переходів по посиланнях, завантажених електронних книг і т. д. (Більшість платформ електронного маркетингу підтримують автоматизовані робочі процеси).
2
Пропонуйте додаткові послуги контенту (це можна зробити за допомогою існуючих рішень VOD).
3
Скористайтеся розширеною рекламою за допомогою реклами в Google і Facebook (ось вам відмінне керівництво по рекламі в Facebook).
4
Використовуйте інструменти листа на основі штучного інтелекту, щоб враховувати всі дані в процесі створення контенту.
5
Створюйте канали «контенту за запитом», автоматично доставляючи контент за запитом через чат-ботів (в даний час існує декілька потужних рішень, що дозволяють створювати інтелектуальних самообучающихся чат-ботів за допомогою простих у використанні візуальних редакторів).
6
Знайдіть одного або кількох партнерів за технологіями персоналізації, які відповідають вашому бюджету і потребам. На щастя, в сфері персоналізації маркетингу є чимало впливових гравців.

4. Потокове відео стає ще більш популярним.

Оскільки особисті зустрічі і конференції як і раніше практично неможливі, потокове відео стало навіть більш популярним, ніж в минулому році.

Майже кожен відомий мені бренд в минулому році проводив віртуальни захід або онлайн-конференцію. Потокове відео стало ефективним способом залучити впливових осіб, залучити потенційних клієнтів і навіть створити додаткове джерело доходу.

А головне, виконувати його стало набагато простіше.

Google Meets і Zoom - це найзручніші інструменти для всіх віддалених співробітників для проведення зборів, зустрічей. Потокове відео стало новою нормою як для творців контенту, так і для споживачів.

5. Багатоканальний маркетинг важливіший, ніж будь-коли.

Бути всюди важливіше, ніж будь-коли, тому що споживачі швидко адаптуються до нових технологій і вивчають нові канали. Бренди повинні не відставати!

З іншого боку, чим більше каналів ви залучите в свій маркетинговий план, тим більше демографічних даних ви навчитеся враховувати. Багатоканальний маркетинг дозволяє поліпшити вашу маркетингову стратегію на багатьох рівнях за рахунок:
1
Надаючи вам доступ до більшої кількості даних;
2
Дозволяє аналізувати більш різноманітні шляхи покупця;
3
Змушує вас стати більш організованими і навчитися розуміти більше завдань.

Висновок:

Знаєте, є одне старе маркетингове прислів'я «Контент - король», яке вірне ще до сих пір. Споживачами як і раніше керує жага контенту. Але пандемія і швидкий розвиток технологій змінюють способи доставки контенту. Якщо всього кілька років тому створення класного відео і візуального контенту було цілком достатньо для залучення клієнта, в наші дні компанії змушені шукати більше форматів контенту і каналів, щоб виділитися.