При плануванні стратегії контент маркетингу ми кожен день думаємо про те, як поліпшити маркетинговий комплекс, адже щороку з`являються нових тенденцій в контент-маркетингу, які знаходять найкраще застосування нових технологій.
Отже, сьогодні хочу представити вашій увазі п'ять тенденцій контент-маркетингу на 2021 рік, які вам потрібно використовувати вже зараз при створенні маркетингових стратегій.

Сергій Кім
Content Manager
1. Живе відео:
Що для вас буде приємніше, читати лонгрід довжиою в кілометр або подивитися той самий матеріал в відео довжиною в 30 секунд? Думаю відповідь очевидна, формат відео зараз став дуже популярним. Всі великі бренди мають прямі трансляції в Instagram Stories, Facebook Stories, Snapchat. У режимі реального часу, воно здається більш автентичним, ніж відточені відео, які люди звикли дивитися, коли справа доходить до контент-маркетингу. Живе відео не обов'язково має бути ідеальним. Той факт, що це не так, насправді є частиною його чарівності. Крім того, за допомогою відео в реальному часі бренди можуть пропонувати двосторонній зв'язок зі своєю цільовою аудиторією, відповідаючи на питання, пропонуючи демонстрації продуктів, проводячи інтерв'ю з профільними експертами і т. Д.

І багато людей насправді дивляться їх, тому їх безперечно варто використовувати. Фактично, Facebook виявив, що його користувачі витрачають в 3 рази більше часу на перегляд відео в реальному часі, ніж традиційні відео!

Тому обов'язково включіть відео в реальному часі в свій план контент-маркетингу в 2021 році!
2. Голосовий пошук:
Ще одна тенденція контент-маркетингу 2021 року - використання голосового пошуку. Все більше і більше людей використовують голосових помічників, таких як Siri, Alexa і Google Assistant, брендам вже потрібно оптимізувати голосовий пошук.

Потрібно зробити свій контент розмовним, щоб він звучав так, як про нього говорять ваші клієнти. Ви також повинні переконатися, що ваш контент включає ключові слова з довгим хвостом, а також фрази, що описують область навколо вашого місця розташування, наприклад прилеглі пам'ятки. Крім того, ви повинні переконатися, що «поряд зі мною» відображається в тегах заголовків, якірному тексті і будь-якому іншому наявному у вас вмісті. Дотримання цих порад гарантовано допоможе вам добитися успіху в контент-маркетингу для голосового пошуку.
3. Інтерактивний контент-маркетинг
Залученості аудиторії домагатися все важче і важче, і найпростіший спосіб привернути аудиторію - це взаємодіяти з нею. Таким чином, вони не просто біжать по сторінці, а потім закривають протягом декількох секунд. Замість цього вони залишаються на ній, щоб поділитися своїми думками, побачивши ваші. Приклад такого контенту це: вікторини, опитування, опитування і інтерактивне живе відео. Конкурси та ігри також відмінно підходять для залучення вашої аудиторії в ваш контент. І до всього, надання інтерактивного контенту - це простий спосіб персоналізувати ваш контент для вашої аудиторії. А, персоналізований контент вже як відомо змушує збільшувати витрати клієнтів в рази, тому його безперечно варто використовувати і впроваджувати.
4. Різний контент для різних онлайн-спільнот
Говорячи про персоналізацію вашого контенту, це ще одна тенденція - створювати різний контент для різних онлайн-спільнот, тобто ви налаштовуєте контент в залежності від того, де ваша аудиторія його читає. Переконайтеся, що ви не просто публікуєте повідомлення про свій бренд, а й додаєте цінність розмов. Наприклад, більшість соціальних мереж, таких як Facebook, WhatsApp і LinkedIn, дозволяють людям створювати групи, засновані на спільних інтересах. Це відмінні місця, щоб поговорити з потенційними клієнтами, отримати відгуки та огляди продуктів або просто зробити оголошення про ваш бренд.
5. Імерсивний контент
Нарешті, в 2021 році ваш контент потрібно буде більше ніж просто читати або дивитися. Вам потрібно буде використовувати деякі передові технології, такі як AI. Один з найпопулярніших способів використання штучного інтелекту - це чат-боти на вашому сайті. Зрештою, звіт про стан чат-ботів за 2020 рік показав, що 59 відсотків респондентів заявили, що їм сподобалась миттєва відповідь від чат-ботів, а 39 відсотків людей заявили, що хотіли б, щоб більше компаній використовували чат-ботів регулярно.
Ще один спосіб надати імерсивний контент в 2021 році - використовувати віртуальну реальність (VR) або доповнену реальність (AR) на вашому веб-сайті, наприклад, за допомогою досвіду, що дозволяє споживачам продемонструвати ваш продукт. Ця технологія дозволяє людям відчувати, що вони дійсно використовують продукт, при прийнятті рішення, чи хочуть вони його придбати. Ви також можете створювати забавні ігри для своєї аудиторії, підвищуючи залученість за допомогою більш сучасної версії контент-маркетингу.
Повідомте нас, які з цих тенденцій контент-маркетингу ви вже використовуєте, а які хочете спробувати!