Клієнт:


Задача:




Термін рекламної кампанії:


Мережа медичних центрів "Клініка Сімейна"

Збільшення конверсійних показників на сайті у зв'язку з акцією — Готуємось до весни разом з "Сімейною"



23.04.2018 – 30.04.2018
Nominal Techno та "Клініка Сімейна"
Performance–based кампанія для мережі медичних центрів
Programmatic–рішення для реклами косметологічних процедур
Про клієнта
З квітня 2018 року Nominal Techno співпрацює з мережею багатопрофільних медичних центрів "Клініка Сімейна", що надають широкий спектр медичних послуг.

За час співпраці було проведено три рекламних кампанії, супроводжуючі спеціальні пропозиції клініки.

Основна мета всіх рекламних кампаній — збільшення конверсійних показників клієнта.
Робота з аудиторними елементами
Підбір 3rd party data в платформі QBerry DMP з виділенням сегментом цільової аудиторії
1
жінки, які цікавляться косметологічними процедурами
2
жінки від 25 до 34 років, які стежать за своїм зовнішнім виглядом
3
жінки і чоловіки 25–44 роки, незадоволені своєю зовнішністю
4
жінки 35–55 років, які цікавляться антивіковими або омолоджуючими процедурами
Робота з таргетингами
поведінковий
цікавляться косметологією
цікавляться доглядом за собою
цікавляться омолоджуючими процедурами




Націлювання — один з найважливіших етапів PK, який дозволяє виділити з усього масиву користувачів тих, хто буде найбільш зацікавлений в рекламованому продукті, в тому місці і в той час, коли користувачам це буде найцікавіше
контекстний
портали медичної тематики
жіночі сайти, форуми
портали, присвячені красі та догляду за собою




за рівнем доходу
середній
вище середнього
високий


географічний
Москва і Московська область
радіусом 10 км від медичного центру




Запуск медійної реклами
Були використані 6 найбільш популярних розмірів банерів для широкого охоплення доступного рекламного інвентарю

160x600
240x400
300x250
336x280
468x60
728x90
Підключення ремаркетингу
Користувач
Сайт клієнта
Залишив сайт
Зайшов на інший сайт
Побачив креатив
Повернувся
Сайт клієнта
Виконав конверсійну дію
Налаштування крос-платформної синхронізації
Синхронізація рекламної кампанії клієнта між пристроями одного користувача
Переваги синхронізації
Оточення зацікавлених користувачів рекламної акції "Готуємося до весни разом з "Сімейною " незалежно від того, як вони входять в Інтернет


Імпліцитна вигода
Накопичення даних про інтереси аудиторних сегментів, на яких націлена рекламна кампанія. Виділення аудиторних інсайтів при аналізі результатів кампанії.


Результати
1 957 188 показів
6 411 переходів
СTR 0,33%
СPC 23,40 рос. руб.
Зателефонувати Clicktex
Досягнення мети - 26
Conversion rate - 0,46%


Дістатися Clicktex
Досягнення мети - 12
Conversion rate - 0,19%


Запис Clicktex
Досягнення мети - 11
Conversion rate - 0,17%


Синтетичні показники трафіку
Середній час на сайті 1:10 хвилини
Відсоток відмов 36,9%
Глибина перегляду 1,23 сторінок
Аудиторні інсайти
1
Найбільш зацікавленим виявився сегмент жінок 35–44 років: середній час на сайті — 1:24 хвилини, глибина перегляду — 1,31 сторінок, відсоток відмов — 39%
2
Найнижчий відсоток відмов був виявлений серед аудиторії жінок 18–24 років (34,1%)
3
У сегменті чоловіків 25–34 років виявлені хороші синтетичні показники трафіку: 35,6% відмов, 1,19 сторінок переглянуто, 1:28 секунд — середній час на сайті
Отримані інсайти мають високу цінність, оскільки дозволяють зрозуміти, якій аудиторії рекламні пропозиції найцікавіші, і, таким чином, при проведенні наступних кампаній використовувати ці дані для створення рекламних креативів, підбору таргетингу і оптимізації рекламної кампанії.