PROGRAMMATIC–РЕКЛАМА ДЛЯ ФРАНШИЗИ КАФЕ ЗДОРОВОГО ФАСТФУДУ
Тип:

Клієнт:

Задача:




Терміни:

Основні формати:
Performonce кампанія

Мережа кафе здорового фастфуду
Залучення унікальних користувачів на сайт, збільшення кількості заявок на отримання франшизи

2 місяці


Search, Display, Social
Досвід та технології
Планування, ведення та звітнсть всієї рекламної кампанії виконувались спеціально сформованою командою професіоналів :
Розширений список місць розміщення забезпечив максимальне охоплення цільової аудиторії
Задачі Qberry


Клієнт звернувся в наше агентство з метою запуску рекламної кампанії для франшизи кафе здорового фастфуду. Раніше він запускав рекламу самостійно, проте, вартість однієї заявки на отримання франшизи була занадто високою і малорезультативною. У зв'язку з цим, перед фахівцями Qberry були поставлені наступні завдання:

Залучення цільової аудиторії
Збільшення кількості заявок на отримання франшизи
Зниження середньої вартості заявки
Проектний менеджер
Технічний спеціаліст
Аналітик даних
Технічний дизайнер
Робота з аудиторними сегментами

НАЛАШТУВАННЯ
ТАРГЕТИНГІВ

1
за повадками
користувачі, які зацікавлені в придбанні франшизи, цікавляться бізнес-тематикою
2
контекстний
сайти, присвячені бізнес–тематиці; бізнес–рубрики сайтів новин; сайти, що містять інформацію про франчайзинг; сайти про інвестиції
3
гео
Україна
4
за рівнем доходу
середній
вище середнього
5
look-alike
математичне моделювання користувачів, які за поведінкою схожі на відвідувачів сторінки сайту
ПОРТРЕТ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ
ФАНАТИ БРЕНДУ
Ті, хто хотів купити франшизу ще до її реального появи

СТУДЕНТИ
Для покупки франшизи зазвичай використовуються позичені у батьків гроші
ДРІБНІ ПІДПРИЄМЦІ
Не важливо, яким бізнесом займатися, головна мета - швидкий заробіток
СІМЕЙНІ ПАРИ
Успішно працюють за наймом і купують франшизу на накопичені кошти
КОРПОРАЦІЇ
Мета - доповнити існуючий бізнес

ПОРТФЕЛЬНІ ФРАНЧАЙЗИ
Підприємці, у яких сформовано певний портфель франшиз, які вони активно розвивають
Рекламні канали
З метою отримання максимального результату, на підставі аналізу ринку і ЦА було обрано такі канали взаємодії:
Програматика в соц. мережах
Пошукова програматика
Медійна банерна реклама
Запуск рекламної кампанії
Вона була поділена на два етапи:

  • Формування інтересу та обізнаності аудиторії про франшизу до початку попиту, на першому етапі основною метою було залучення ЦА на сайт.
  • Після формування попиту, коли ЦА вже "дозріла" до оформлення заявок на отримання франшизи. Мета цього етапу була в конверсії під виглядом заявок (з їх мінімальною вартістю)
З огляду на особливості рекламної кампанії, було проведено аналіз first-party даних і формування кастомних сегментів аудиторії.
Далі було здійснене налаштування таргетів, які були обрані для максимального попадання в ЦА.

Наступним етапом став запуск медійної реклами, зокрема, на тих майданчиках, які були безпосередньо пов'язані з покупкою франшизи.
1 етап
Запуск в соц.мережах, наприклад, Facebook, який відмінно підходить для сфери взаємовідносин B2B. Також використовувалися Instagram, LinkedIn.

Однією з особливостей при вирішенні маркетингового завдання була синхронізація процесів і методів, яку активно використовували під час кампанії.
Крім цього, був налаштований ремаркетинг. Здійснювався показ креативів для всіх груп користувачів, які вже бачили банерну рекламу з оптимальною частотою.
За підсумками першого етапу інтерес аудиторії вже був підігрітий і сформувалася деяка потреба. А так як покупка франшизи — досить серйозний вклад коштів, велика ймовірність того, що реакція на рекламу буде здійснена на наступному етапі або навіть після кампанії.
Проміжні результати
У той же час, під час першого етапу з'явилися перші конверсії у вигляді заявок. Інтерес був виявлений з боку жителів великих міст-мільйонників.
Початок другого етапу було пов'язано з запуском реклами в пошуку. Цей канал використовується для підвищення конверсій, які представляють собою заявки на розширення франшизи.
За результатами першого етапу була проведена автоматизована оптимізація рекламної кампанії по аналітичним даним на основі KPI
У зв'язку з особливостями продукту, а також на підставі результатів першого етапу, таргетинг був налаштований виключно на великі міста.
2 етап
Показ банерної медійної та закупівля алгоритмічної реклами продовжували здійснюватися, тим самим залучаючи нових користувачів на сайт для ознайомлення і формування попиту на франшизу вже після проведення кампанії.

Аналіз результатів рекламної кампанії допомагає зробити висновок про ефективність і правильність обраних інструментів.

За час проведення кампанії були досягнуті всі поставлені завдання, крім цього, прогнозується результат, який буде досягнутий за рахунок повторного запуску реклами.
Підсумки кампанії
нових користувачів
78,6%
збільшилась кількість заявок
на 207%
знизилась вартість заявки
на 18,8%